Daha önceki yazımda da belirtiğim gibi gerçekten google, arama motorunun dışın da programcılıkta da atağa kalktı. Cep telefonlarına yönelik "Google Latitude" adı verilen uygulama ile istediğiniz kişinin bulunduğu yeri saptanabileceği söyleniyor.
Henüz ben de bu uygulamayı görmedim fakat manşetlere düşen yenilik haberlerine göre şimdilik 27 ülkede denenen bu uygulama yakın bir tarihte Dünya geneline yagınlaştırılacakmış. Bu durumda bazı şeyler aklıma geliyorda örneğin; çapkınlığa çıkan eşler birbirini; "Toplantıdaydım" yalanıyla kandıramayacaklar gibi, diyordum ki uygulamanın tamamen opsiyonel olduğunu öğrendim yani kişiler kendini gizli moduyla gizleyebilecekleri gibi bulundukları yerleri de yanlış gösterebiliyorlar. Yani çok egzantirik bir uygulama gibi görünüyor.

0 yorum :

Yorum Gönder

 
Haftadan Kalanlar
Top