Bir iş ilanı; "Tüm branşlarda öğretmen aranıyor"

arıyorum ilandaki telefon numarasını:

Yeni şübe mi açıyorsunuz? Diye soruyorum karşıma çıkan sekretere,

hayır diyor kem küm ederek.

"Pekiyi de öğrenim dönemi içinde ne oldu öğretmenlerinize?" Diye soruyorum

çünkü aylardan kasım, artık bir özel öğretim kurumunun mevcut öğretmeniyle devam etmesi

gerektiğini düşünüyorum.

Yine kem küm ediyor sekreter, yani bunca yıldır özel öğretimde çalışan biri olarak sekreterden;

"Hocam biz mevcut öğretmenlerimize para veremiyoruz bu nedenle sürekli öğretmen değiştiryoruz"

diye bir cevabı beklemiyorum tabii. Kendim anlıyorum bu kadar yıllık deneyimimle.

"Buyurun gelin" Diyor sekreter, kendisine verilmiş direktiflere uyarak.

Ben "Hoşçakalın, kolay gelsin" diyor ve telefonu kapatıyorum. Sizce işsiz kalan kaç öğretmen

telefonu kapatıp "Buyurun gelin önerisini" geri çeviriyor? Kaç öğretmen sene ortasında verilmiş;

"Tüm branşlardan öğretmen aranıyor" ilanını red ediyor?

Böyle bir ilanın saygısızlığını yapan bir eğitim kurumunu hangi kurum inceliyor, hangi kurum neler olup bittiği

ile ilgileniyor? 

0 yorum :

Yorum Gönder

 
Haftadan Kalanlar
Top